petek, 7. februar 2014

Moja prva presna torta

Nedavno sem praznovala rojstni dan, zato sem želela obdariti tudi samo sebe. Odločila sem se, da bo najbolj primerno darilo presna torta, ki je še nikoli nisem poskusila, kaj šele, da bi jo sama naredila. Vendar sem zbrala pogum in po nekaj preiskanih spletnih straneh našla pravi recept. Originalen recept sem našla na spletni strani Moj svet kuhanja in priprave sladic, vendar sem ga priredila, saj se mi je zdelo škoda, da nebi uporabila domačih orehov in lešnikov.
Torto smo jedli kar tri dni in najboljša je bila ravno tretji dan, takrat ko jo je zmanjkalo.. Glede priprave sem pričakovala, da bo zelo zahtevno, vendar sem bila presenečena, kako malo vsega je potrebno, da nastane čudovita torta. :)

Presna torta iz gozdnih sadežev (premera 26 cm)

Potrebujemo:

1. plast:
200 g mletih mandljev
200g mletih orehov
50 g mletih lešnikov
75g kokosove maščobe

2.plast:
500g gozdnih sadežev
300g mletih indijskih oreščkov
100g mletih orehov
50g mletih lešnikov
5 žlic agavinega sirupa
175g kokosove maščobe

Priprava:
Za prvo plast raztopimo kokosovo maščobo in ga primešamo k mletim oreščkom. Maso razporedimo po modelu za torto in res pritiskamo ob model ter poravnamo. Spodnja plast pride v višino približno 1cm.
Prva plast.

Za drugo plast najprej s paličnim mešalnikom zmiksamo gozdne sadeže, nato dodamo mlete oreščke, agavin sirup in raztopljeno kokosovo maščobo. Vse sestavine zelo dobro premešamo. Maso vlijemo na prvo plast in lepo poravnamo. Druga plast pride v višino približno 3cm.


Masa za drugo plast. 

Torto spravimo v hladilnik za najmanj 8 ur oziroma čez noč, kot že prej rečeno je najboljša drugi, tretji dan.
Po želji jo lahko tudi okrasimo. Jaz sem po vrhu naribala temno čokolado s 75% kakava.


Rojstnodnevna presna torta iz gozdnih sadežev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar