četrtek, 6. november 2014

"Jaffa" tortica

Prosti dopoldnevi so kot nalašč za ustvarjanje v kuhinji.
Pred dnevi sem prvič slišala da obstajajo "črne palačinke". Po par dodatnih vprašanjih sem ugotovila, da pravzaprav niso črne (črne barve, kot sem si jih sprva predstavljala) ampak "samo" polnozrnate, tudi prismojene niso. :) Seveda sem pomislila tudi na dodatek kakava v prahu k masi za palačinke, ampak o kakavu ni bilo ne duha ne sluha..
Ne morem iz svoje kože, zato sem si za današnji izziv oz. zajtrk zadala, da si pripravim "črne palačinke", ne takšne klasične s polnozrnato moko, ampak bolj preproste. :)
Med peko palačink sem ugotovila, da bodo na krožniku izgledale preveč dolgočasno, s kakšnim dodatkom bi bile perfektne. Najbližje pri roki mi je bila pomaranča. Zato sem ustvarila "tortico" iz palačink in rezin pomaranče, ki sem jo preprosto poimenovala "Jaffa tortica".

Potrebujemo
za 6 mini palačink:
- 2 jajci
- 1 manjša zrela banana
- 1jž kakava v prahu

- pomaranča narezana na rezine

čokoladni preliv:
- kocka kokosove maščobe (Eden)
- 1jž kakava v prahu
- 1čž SunStevia Sugarsweet (kupiš lahko tukaj)

Priprava:
Jajca, banano in kakav v prahu zmiksaš s paličnim mešalnikom v gosto maso. Na kokosovi maščobi spečeš mini palačinke iz pripravljene mase. Oblikuj majhne palačinke saj so zelo krhke in hitro razpadejo, pečene so zelo hitro, zato bodi ves čas zraven. No tudi če se malce prismodijo, razlike v barvi ne bo, bo pa gotovo v okusu (ne priporočam).
Tortico oblikuješ tako, da na krožnik izmenično polagaš palačinko, rezino pomaranče, palačinko, itd.Na koncu preliješ tortico s prelivom, pripravljenim iz stopljene kokosove maščobe, kakava v prahu in sladila po želji.
Zajtrk za enega zelo lačnega ali dva manj lačniva je pripravljen.


Tudi sovice so navdušene. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar